Saules horoskopai

saule@horoskopas.lt
www.horoskopas.lt

 

Klausimai - atsakymai

Jūsų klausimas (2018-10-24)
Sveiki, gerbiama Saule. Ačiū už klausimus ir atsakymus žmonėms, žaviuosi jumis. Noriu pasidalinti savo istorija, ji - kaip reakcija į 2079 klausimą ir atsakymą. Gal kam padėtų, paguostų, kitaip nuteiktų. Auginu su vyru dukrytę, dabar jai 12 metų. Mano pirmas vyras mirė (infarktas), šokas, skaudu iki negalėjimo, bet ką darysi...su antru vyru susipažinau tarsi atsitiktinai, jis Liūtas, su juo vaikų neturime, jis neturėjęs šeimos, bevaikis... Mylime vienas kitą, ir jis mano vaiką kaip savo, avinukė dukra sėkminga ir džiaugsminga, tarsi turinti du sparnus, ne vieną :) Savo kalėdiniu ožiaragišku atsargumu ilgai pratinausi prie minties dėl kitokios, išplėstinės šeimos/giminės. Ir ką, atradau tik daugybę privalumų, suderinau, sudėliojau, kad neskaudinčiau nepatogiomis situacijomis, sutariu su visais, ir pirmojo vyro šeima, ir antrojo. Vaikas turi tris mylinčias močiutes, vieną senelį, tetų, dėdžių, kitų giminaičių. Patiria daug meilės, gauna dvasinių ir materialių dovanų. Nereikia bijoti. Laikas, gyvenimas keičiasi, ne visiems pasiseka nugyventi darnoje ir meilėje kartu dviese ilgai, laimingai, kad ir kaip norėtume. Manau, kad nestandartinių, kitokių variantų šeimų tik daugės, koks būtų jūsų požiūris į jas? Bet ir parašiau gi per pilnatį, dar iš kauniečių tėvų vaikus atėmė, štai kokiais saitais visi mes esame susiję... Gintė

Atsakymas (2018-10-24)

Dėkui už laišką. Jį priėmiau kaip draugišką palaikymą dramatiškoje situacijoje. Jau antrą savaitę  mąstau, kaip Jūsų išsakytas auksines mintis perteikti besiskiriančių giminaičių porai. Ten jaunamartė įsiskaudinusi,jog ją palieka, ketina atsiriboti nuo vyro giminės, neleisti matytis su dukryte. Dar turiu vilties, jog ji atlįš, nuoskaudos išsivadės,leis dukrytei priimti vyro giminaičių neįkainojamą  meilę ir rūpestį. Jūsų patirtis vienijant šeimą - pavyzdinė, išplaukia iš lietuvių papročių gelmių. Lietuvių visose giminėse yra 2 priešiški poliai, 2  kariaujančios stovyklos. Jas pajėgus suvienyti giminės stulpas ar autoritetas. Turėjau  tokį senelį.Jis rengdavo solidžius balius visai giminei, susodindavo net pagal solidumą, elitiškumą. Beje, mišrios poros su kitataučiais  pagal jo nurodymą sėdėdavo pačiame gale. Tai nėra blogai, tiesiog lietuvių šeiminės  ir dvasinės sąrangos išraiška. Po senelio mirties neatsirado tokio organizuojančio visus autoriteto, plati giminė susiskaldė ir pakriko,tik per laidotuves vieni kitus susižino. Tai neteisinga, taip neturėtų būti.      

Daug kas skuba, pametę galvas, kariauja dėl turto po skyrybų, susvetimėję sustumdo vaikus auklėms-darželiams,  paniekinę praeitį startuoja tarsi nuo balto lapo (nors jau pripėduota biografijoje, jau astraliniai-bioinformaciniai ryšiai susaistė su artimaisiais),nepasivargina padėti bent mažytę žmogišką  pastangėlę, kad artimieji sugyventų draugiškai, dalintusi meile ir duona tarpusavyje, ypač su mažais vaikais. 

Bandau nepasiduodi Pilnaties emocijų audrai,  bet nesigauna. Nemiegu naktimis,jautriai  išgyvenu dėl vargšės mamos Eglės, atskirtos nuo mylimų vaikučių. Pilnatys Taure  visada itin dramatiškos,sklidinos sielovartų, mat Saulės ir Mėnulio akistatoje, priešpriešoje emocijos, instinktai, jausmai ir prieraišumai ima viršų, yra nekontroliuojami.

Mėnulis Taure - rūpestinga Kručinskų šeima,   juos ir visuomenės pamatus stoja ginti susijaudinusios mamos, moterys, neabejingi  šeimos vertybėms žmonės. Mėnulis šįsyk jungty su Uranu - šeimos drama tampa vieša, sujungia visuomenininkus,politikus, pažangiečius. Kitoje barikadų pusėje - Saulė Skorpione, žiauri, tironiška baudikė iš Kauno vaikų tarnybų.  Nuožmi vienvaldė bausmė  - prieš emocijų nesuvaldžiusią, pavargusią  mamą. Didžiuojuosi  Kručinskų kaimynų solidarumu, jie nepabijojo valdininkų šantažo ir smurto, stojo ginti paprastą šeimą be užtarėjų. 

Ši drama nėra vienos  trumpalaikės Pilnaties istorija. Tai - ir ateinančio užtemimo Ožiaragyje įvykis. Jame kaip veidrodyje atsispindi Valstybės santykis su paprastu, varg žmogumi. Praraja tarp 2-jų Lietuvų juodai žiojėja, ji akivaizdi. Bajorų luomai siautėja nuožmiai bausdami ( valdininkai), abejingai nereaguoja ar staiposi formaliai užsipirktuose viešryšiuose (kuku-ministerija), o kitame krante - paprasti, neklaniniai žmonės. Nėra valdžioje, pakrikusioje visuomenėje   nei vieno vienijančio autoriteto, kuris sujungtų šiuos du perskirtus  krantus, padėtų kenčiančiai Eglei, paverstai medžiu, pasipriešinti Žiobienės bobų bakchanalijai.

Gimė naujas mitas lietuvių folklore : Žiobienės bobos. Tarnautojomis jų nepavadinčiau. Juk tarnauti jos įgaliotos  piliečiams, bet gi priešingai - juos skriaudžia,  terorizuoja. Pagąsdindavau prieš 20metų  įsidūkusius vaikus  ne raganomis, o socialinėmis darbuotojomis, kurios išveža neklaužadas  vaikus, neklausančius tėvų. Pasirodo, jos nėra išmislas. Jos - tikros, tos Žiobienės raganos. Liūdna, kad veikia  valstybės vardu.

Reikėtų naujo Valdininkų atsakomybės įstatymo. Vien atsistatydinimo po tokio raganizmo sadizmo maža. Įstatymas turėtų  apibrėžti  valdiškų bobų atsakomybę: kiek jos turi išmokėti apšmeižtai, traumuotai šeimai be jokių advokatų ir teismų, vien už  valdininkės savivalės faktą : "vaikai atimti tik pagal skundą,neištyrus  smurto šeimoje; mama kankinta nuovadoje be maisto be jokio pagrindo, vien dėl pašalaičio skundo."                

  



« AtgalAnkstesnis | Sekantis