Saules horoskopai

saule@horoskopas.lt
www.horoskopas.lt

 

Jūsų klausimas (2016-06-16)
Laba diena. Prašau, patarkite, ką daryti negalinčiai apsispręsti mamai. Šiemet mano dvynukai turi eiti į naują mokyklą, kadangi baigė pradinę. Renkamės iš dviejų-viena pagrindinė, kita- teatro klasė gimnazijoje. Visada maniau, kad jie truputį linkę prie menų. Mokslai abiems sekasi nevienodai-vienam geriau ir lengviau, kitam geresniam rezultatui pasiekti reikia padirbėti ilgiau. Padėkite apsispręsti, kuria linkme juos nukreipti, gal geriau būtų vesti į skirtingas mokyklas ar skirtingas klases? Gal tai paskatintų silpnesnįjį būti daugiau savarankišku, o kitą atlaisvintų nuo per didelės atsakomybės už brolį? Iš anksto dėkoju už pagalbą. Zita

Atsakymas (2016-06-16)
Jie abu su ryškiais meniniais polinkiais, artistiški, fotogeniški ir kinogeniški.Abu - tik į meninės prakraipos disciplinas kreipti, ir vaidina,ir piešia, ir dainuoja,bet kaip reikiant  tinginukai,be ambicijų, kažkas iš suaugusiųjų turi disciplinuot ir motyvuot  rezultatams. Vyresnėlis aktyvaus , greito mąstymo, jį ir kiti, techniniai dalykai domina, lyderis bendravime. Jaunėlis - kūrybinio mąstymo, tylenis, jam raiška būtent humanitarinėse,  disciplinuose sklandžiau eitųsi.Galima juos skirti, nes tikrai didysis brolis valdo , gožia antrojo saviraišką,natūralią asmenybės raidą. Tačiau jis  drąsiai gina mažesnįjį mokykloje nuo patyčių, neleidžia per daug užsisklęst savyje , nusivažiuot moksluose. Idealu, jei toje pačioje gimnazijoje vyresnėlis eitų į  teatro, o antrasis  į muzikos ar dailės klasę. Jei tai nerealu, tuomet abiems geriau eiti į teatro klasę, kad nei vieno talentas neliktų  beglobis našlaitis.
Talentingi vaikai - nacijos didžiausias turtas( ne bibliotekos!  ne bankai ir ne BVP!), jos laisva ateitis, pasididžiavimas, savireklama ir pelningiausia investicija. Tą suprato mūsų istoriniai aristokratai - dvarininkai, pirmučiausiai rėmę talentingus vaikus iš žemiausių sluoksnių, kuriems  meninis išsilavinimas - neprieinama prabanga.  Gaila, kad J.E.Prezidentė bevaikė, neturi  asmeninio patyrimo  pirmaeiliuose vaikų švietimo ir lavinimo  poreikiuose, dėl to ši prioritetinė sritis pas mus  gula išimtinai ant atsakingų tėvų ir entuziastų, neformalaus  ugdymo vadovų, trenerių, sąmoningų menininkų, filantropų verslininkų pečių. 


« AtgalAnkstesnis | Sekantis