Saules horoskopai

saule@horoskopas.lt
www.horoskopas.lt

 

Jūsų klausimas (2018-12-13)
Laba diena, gerbiama Saule.Nedrąsu kreiptis į jus ir bėdavotis.Jau senai vargina kūno traukuliukai ir veido tikas, spazmuota ranka.Situacija blogėjaTikslios diagnozės nėra.Stiprūs vaistai menkai padeda, slopina.Tai tikriausiai mano Lemtis.Dirbu su savo mintim, bet gal nežinau dar būdų kaip sau padėti,ką keisti.Dirbu emociškai ir intelektualiai nelengvą darbą,kuris patinka.Noriu dirbti, nes noriu padėti vaikams(mokosi).Šalia mintis, kad reikia susimažint būstą,mažiau dirbti .Fizinis darbas būtų išeitis ,bet yra stuburo problemų.Gal savo įžvalgom padėtumėte man.Ačiū.Ina.Klaipėda. Ina

Atsakymas (2018-12-13)

Jūs pati esate pajėgi įžvelgti savo ligų priežastis, stenkitės. Nuo 2017 visos ligos ir fiziologiniai sutrikimai  pasireiškia  varginančiu skausmu. Tai nepatinka? Jei jis  per ilgai bus  ignoruojamas ar slopinamas vaistais - yra  ląstelių piktybėjimo rizika.Prie ko čia Lemtis, jei netinkamas gyvenimo būdas? Rūkorių vėžiai -ne lemtis, o jų panieka savo kūnui, jo tyčinis žalojimas. Turite temą: ignoruojate kūno poreikius tol, kol liga nepaguldo, dirbate kaip išprotėjusi net ne dėl pinigų, o  darbas  - kaip pamišimas ar narkotikas, kai pasiaukojamai dirbama, nes  labai miela  arba dėl įsipareigojimų. Galima su Jūsų motyvacija rinktis Motinos Teresės kelią, bet tada reikia stipraus  energetinio dopingo - maldų ir krikščionių bendruomenės visuminių tikėjimo energijų.   

Kūnas - jūsų žemiškas pavidalas, be jo čia plušėti savo malonumui - kančia, kurią kažkurį laiką paslopina chemija. Spėju,jog šitą kelią pasirinkot? Gaunat pirmus paprasčiausius signalus : nagi ir  regai per daug kompinių įtampų,  nagi ir  kontaktų, intelektinių krūvių per daug (ranka). Tai - pirmi signalai, o kritinis darbingumo  alinimo slenkstis bus prieitas 2020  pirmą pusmetį, kai teks didžiąją dalį darbų pristabdyti dėl kūno " stop".  Chroniška liga - tai ne rakštis, kurią po tikslios diagnozės ir pasigydymo  ištrauki ir -  jau stebuklingai sveika. Pirmiausia reikia keisti gyvenseną, kuri tą ligą lėmė.

Jei būtumėt kinė - jau 5 metus pensininkautumėt. Prisiminkit bent sykį per savaitę savo amžių. Kūrėjams prasminga alintis iki paskutinio atodūsio. O žemiškose profesijose sulig metais  teisinga pamažėle mažinti socialinių veiklų krūvius ir didinti sveikuoliškus atokvėpius. Jūsų sveikatai kenkia fast-food mityba ir  sėdėjimas prie kompo,  o ją regeneruoja - šaltos maudynės, grūdinimasi, joga, intensyvios iki sūraus prakaito fiz treniruotės ( su svoriais).        



« AtgalAnkstesnis | Sekantis